2009-03-25 | 23:36:37

det kunde ha gått bättre

med min lista idag. Jag har inte packat klart ännu men det kan jag inte göra fråns imorgon heller. Laddat ipoden har jag inte gjort, matlådan är inte gjord. Däremot har jag skrivit in all makro på datorn. Känner mig superduktig. Skrev även ut makrokompendiumet så jag har något att läsa imorgon på tåget. Har lånat en bok av Emmy med så får se vilket jag väljer imorgon.


sånt här har jag suttit och skrivit in. Tror jag börjar bli knäpp alltså!

Sängen snart!
/ V


Kommentarer;
Carez

Liknar ett kopplingsschema ^^,

2009-03-26 kl. 00:27:42
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!