2009-03-20 | 22:29:23

fredag

Godkväll allesammans!
Tänkte börja med att skriva att tentan gick nog bra. Om jag sätter g på a delen det vill säga. Vi hade nog haft ganska tur med frågorna för det kom på det som vi hade pluggat på förutom den delen med staten. Vafan skit i det nu. Skrev tentan på 1½ timme sen stack jag hem satte på Hotshot men somnade genom halva, var helt slut.
Sen bar det av till gymmet för att träna med Jenny. Vi var väldigt snabba idag för jag hade kommit på att det ändå kanske skulle ha varit nice att åka hem idag istället för imorgon. Sagt och gjort. Åkte hem med tåget klockan 4 och befann mig i "underbara" Klippan klockan 6.
Träffade på Jonte i Ängelholm så jag hade en reskompis på vägen. Mattias hämtade mig inne i byn så han körde mig hem till dem där det bjöds på underbar mat och bus med Matilda och Amälie. Kollade på Så ska det låta med Karro, synd att snygge-Måns inte vann men Kingen var också lite charmig.
Nu sitter jag bara här och smsar med Christian kommer väl inte hända mycket mer idag heller.

Sitter även och lyssnar på Alexs spotify lista där hittade jag Emilias låt You're my world. Har aldrig lyssnat på den ordentligt men den är riktigt bra. Man blir riktigt glad av den. Blev chockad! Lägger in låten här så ni kan lyssna på den direkt! Riktigt bra är den!





/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!