2009-03-27 | 18:55:50

FREDAG

Nu har jag tid att blogga! Bloggade på tåget igår men det blev 22 inlägg och alex fick plocka bort de som inte skulle vara där så vågar inte blogga från mobilen igen!
Jag är som sagt i västerås hos Emma och förtillfället så össnöar det ute och vi sitter och förförfestar vilket är väldigt trevligt. Ska väl snart göra vid oss!
Idag har vi i princip bara gått på stan och shoppat. Jag köpte ett par stövlar för 200 kr och de är rätt fina så är ganska nöjd. Får se när jag uppdaterar i helgen. Nu ska vi festa vidare!

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!