2009-03-13 | 20:55:14

fredag

Fredagen den 13 varför är det en sån skrockdag? Jag vet att det har bakåt i tiden att göra och att det finns olika förklaringar till det men hallå?! Det som hände för mer än 700 år sedan ska det verkligen påverka oss?
Iallafall min dag började med att jag gick upp runt halv 11 för att sen cykla till jobbet. Där hände det inte så mycket utan det var en lugn dag för mig och Fredrik. Slutade 5 sen var det bara dirket hem till Nina där vi satt och pluggade till lite innan 8 tror jag och nu sitter jag här. Funderar på att börja städa lite i lägenheten så slipper ta allt imorgon. Har en FET lista på vad som behöver göras här, det inget vidare kul inte.
Vet inte om det blir en tidig kväll eller om jag börjar fixa lite på Christians blogg. Det är en liten gåta fortfarande!

Nu ska jag se de sista 5 minuterna på så ska det låta!

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!