2009-03-25 | 17:46:58

hej och hå

...fullt schå.

Idag var föreläsningen mer än bara tråkig, den var superduper tråkig! Funderade på att gå hem vid 3 för hade sån jävla huvudvärk men tog förnuftet till fånga (ja jag har ett sådant) och stannade kvar till 5. Inom maxi för att köpa resterande ingredienserna till min tacos som jag ska ha ikväll. Mums.

På föreläsningen gjorde jag även en "Att göra lista" som jag ska bocka av idag. Bara det säger hur tråkig den var! Här kommer listan:

  • packa
  • skriva ut makrokompendiumet
  • leta upp en bra bok
  • ladda ipoden
  • göra matlåda



Nej nu ska jag gå och laga mat så jag får något gjort här idag.

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!