2009-03-12 | 23:19:07

hm...

Nu är den nya designen uppe. Vet inte riktigt vad jag tycker, lägg gärna en kommentar om den.

Hade glömt att skriva att jag har namnsdag idag! Kom på det i eftermiddags när jag cyklade till skolan och bussarna hade flaggor hissade. Det är verkligen man glömmer bort. Varför ha namnsdag från första början?!

Ikväll har jag hjälpt Christian med sin blogg. Han suger på det helt enkelt men man kan inte vara bra på allt!

Imorgon är det jobb som gäller och efter det sticker jag till Nina för att plugga lite. På lördag ska jag plugga och städa för de hemifrån kommer hit för Emmys och Rebeccas kalas! Ska bli riktigt kul att ha dem här uppe så de får se vår underbara stad!

Nu ska jag se klart på Seinfeld!

/ V

Kommentarer;
Carez

Den ser bättre ut än min iaf ^^,

2009-03-13 kl. 00:24:17
http://carez.blogg.se/
Maud

Skit fin !!

2009-03-13 kl. 20:58:19

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!