2009-03-14 | 10:58:38

lördag

God morgon eller kanske snarare god förmiddag. Igår gjorde jag inte så mycket, var sjukt godissugen men struntade i det och satt och fixade med Christians blogg. Den blev helt okej om jag får säga mitt. Somnade väl runt 2 och vaknade för 10 minuter sen när Lorkan ringde och väckte mig. Det är fortfarande många frågetecken inför ikväll vilket känns väldigt jobbigt men det löser sig.
Jag ska i alla fall klä på mig och städa lägenheten och sen iväg och fixa lite blannevann! Borde träna med men får se om jag får tid över till det.

om man bara skulle ha varit brun igen...

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!