2009-03-16 | 20:38:26

måndag

ny vecka och nya tag, skulle man kunna tro. Dagen började med att jag vaknade av att det ringde på dörren. Då står en som har samma föreläsningar utanför min dörr och frågar om vi skulle följas åt till skolan jag bara ehhh vad är klockan? Då var den 09,50 och jag börjar skolan 10,15. Det tar typ 10 minuter att cykla till skolan så det var bara snabba på som fan. Hann men ja hur jag såg ut är en annan femma. Bestämde mig i skolan att jag skulle följa med Nina hem och plugga lite. Var där till typ 8 och nu sitter jag här och gör inte mycket mer än så. Det är csi snart!
Ska i säng tidigt idag för imorgon är det jobb 07,00 och var inte oroliga jag har ringt pappa så att han ska väcka mig!

Trevlig kväll!

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!