2009-03-23 | 10:02:51

måndag

Gårdagskvällen blev inte som jag hade planerat med en lugn kväll hemma utan jag pratade med Crille typ vid halv 9 så kom vi fram till att jag skulle hem till honom så han kom och hämtade mig. Körde inom ica och handlade lite till maten som jag skulle laga till honom. Han och Alexander är ensamma hemma så det blir ingen ordentlig mat så jag gjorde det. Kycklingbitar i tomatsåsaktigtröra och klyftpotatis stod det på menyn. Skulle varit bättre med pasta men det vet vi nu i efterhand! Gjorde inte mycket mer sen än att ligga i soffan och titta på tv. Vi båda två somnade gott.
När jag väl kom hem så blev det sängen ganska snabbt men smsade med Christian så blev ingen tidig kväll ändå men det gör ingenting.

Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat mer än att jag ska hämta alex i skolan om 4 timmar. Funderar på om jag ska åka hem till Halmstad idag eller om jag ska gå upp tidigt imorgon med Karro. Det är dagens funderare i alla fall!
Funderar även på om man ska vara fräck och gå hem till Karro och dem och spela Gh. Tror inte att de är hemma.

Slut för nu

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!