2009-03-02 | 10:48:05

måndag

Helgen blev sådär ändå. I lördags gjorde jag inte mycket på dagen men jag åkte till Gabbe på kvällen och var där till igår. Leon var också där. Han är så söt den lille killen. Busade riktigt mycket med honom. Var även ute på stan ett tag och sen åkte jag hem. Skulle ta tåget från Helsingborg men tåget var försenat först 20 minuter men det blev tillsist typ 55 minuter. Var så ofantligt tråkigt men jag kom hem!
Kollade även på Patrik 1,5. Den var bra den filmen.

Idag händer nog inte så mycket ska snart äta frukost och sen gå till polisen för att hämta min cykel. Den är efterlängtad.

Ska nog fixa nu så jag hinner

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!