2009-03-18 | 21:59:41

onsdag

Tänka sig att det redan är onsdag. Jag kan inte förstå det! Tenta om 2 dagar! Får se om jag kirrar den eller vad jag gör!
Idag bestod dagen av att jag cyklade till skolan och hjälpte Fia med affärsredovisningen, hoppas verkligen att hon klarar den denna gången. Lite över 1 cyklade jag hem till Nina där gänget satt och pluggade, vi åkte direkt till Östra Stranden och fikade där. Var riktigt goda mackor. Hem till Nina igen och pluggade. Var där bara till lite över 6 sen cyklade jag hem. Har inte gjort så mycket mer än att jag har diskat upp all min disk, var verkligen på tiden. Nu ligger jag bara här och tänkte lägga in lite bilder sen i helgen som jag utlovat! Enjoy!

/ V



emma och emma är i full gång med maten!


alkoholen har kanske börjat verka?!


fotoapor


verkligen en student kyl!


Denna bilden får avsluta allt! Vi väckte till och med grannen halv 4 på natten DET NI!

Kommentarer;
Carez

Ja nån ska ju alltid vara värst..

2009-03-18 kl. 22:06:31
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!