2009-03-25 | 11:34:27

onsdag

Blev inget uppdaterande igår för vi bio-tjejer hade bestämt oss för att laga mat tillsammans så åkte hem till Sofie och lagade kyckling med pasta,spenat och soltorkadetomater. Var smaskens. Det är så himla kul att laga mat tillsammans med någon annan än sig själv. Jag hatar verkligen att laga mat och i och med att det bara är till sig själv så gör man aldrig något ordentligt.
Efter maten begav vi oss till bion. Filmen var bra men man hade tänkt sig den som annorlunda. I biosalongen så var det 9 personer med oss och det lät väldigt mycket när vi skrattade. Nu har man sett den filmen och det är en typisk tjejfilm så om man gillar den sortens film så se den.
Jag kom hem lite efter 10 och gjorde inte mycket mer. Var rejält trött så somnade halv 12 med Christian på msn. Var inte riktigt min mening deckade helt enkelt. 
Märkte även igår att den väskan jag har trånat efter och har tänkt att köpa nu när jag fick pengar är borta från zoovillage! Det var inte så kul men om man är en fattig student så får man väl räkna med det!

Idag vaknade jag lite innan 7(!) och för er som känner mig vet att jag INTE är en morgon människa. Låg i sängen ganska länge men har hunnit med att betala räkningarna, deklarera (pengar tillbaka! ohyes!), hitta kompendiumena till makron och lite annat smått och gott. 
Idag händer det inte så jättemycket mer än skolan och packa som ett stressmongo. Har inte packat en enda sak och vet inte om jag har rena kläder heller men det återstår att se. Åker ju till Västerås imorgon till min älskade Båtsman aka Emma Kvist. De ringde även från Sj igår. Det har skett en olycka mellan Västerås och Eskilstuna så på måndag när jag ska åka hem så får jag åka buss först. Inte riktigt min grej det där. Blir lätt åksjuk! Hoppas det inte tar för lång tid. Har ingen aning om avstånden längre upp i landet! Men varför skulle jag?! Jag är ju skåning! 

Nej nu ska jag göra vid mig för Sandra kommer snart och lämnar en extra nyckel till hennes lägenhet för ska rasta hennes hund ikväll när hon är ute och festar! 



/

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!