2009-03-11 | 17:39:11

onsdag

Onsdag idag och det är lill-lördag. Har faktiskt inte hänt så mycket idag, var bara skolan. Tror att jag börjar fatta det lite smått nu men fortfarande långt borta i och med att vi har tenta om 1½ vecka. Ska börja gå igenom mina anteckningar lite smått ikväll så jag kanske fattar det.
För tillfället gör jag inte så mycket sitter i sängen och tittar på tv. Väntar på att tvätten ska bli klar så att jag kan gå ner och fixa det andra sen vid 8 blir det väl träning för hela slanten !

Imorgon är det bara skolan på eftermiddagen sen vet jag inte riktigt vad som händer. På fredag är det jobb som gäller och sen mys med mig själv tror jag. Ska komma i säng i tid så att jag orkar med lördagens bravader!

Nu ska jag springa ner till tvätten!

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!