2009-03-15 | 17:18:36

söndag

Idag mår jag helt okej med tanke på den alkoholkonsumtion jag hade igår. Kvällen var riktigt lyckad och det var lätt den bästa festkvällen detta året trots en spya i min dusch. Fick höra att vi skåningar är jävliga på att dricka och det har man nog hört förut. Tackar alla för en trevlig kväll!

Dagen har mest spenderats med Emma och Emmy. Alltså en slappesöndag med pizza, läsk, chips, godis och sängen vilket jag gillar superduper mycket. Nu är Emmy iväg för festlokalen skulle inspekteras och jag och Emma ska nog snart gå och köpa gifflar.

Nu får det vara nog för tillfället lägger kanske in bilder från gårdagen när jag har fått några!

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!