2009-03-22 | 18:32:20

söndag

Helgen har varit riktit skön i min mening, precis vad jag behövde.

Igår vaknade jag 07,44 av att min syster Karro skickade sms om att hon hade varit och köpt färska bullar så om jag ville komma ner och äta frukost med dem så skulle det ha varit mysigt. Jag pallrade mig upp ur sängen och gick de ca 20 metrarna det är hem till dem. Var där ganska länge och spelade gh. Gick sedan hem för att klä på mig ordentliga kläder och tog tåget till helsingborg vid 1. Gick till Gabbes jobb och väntade där till det att hon slutade. Hjälpte henne att lasa på hennes möbler på släpet i Bårslöv. Gick ganska smidigt och sen bar det av till Malmö. Daniel hade väntat otåligt för han ville med hjälpa till så han fick bära möblerna med Gabbe medans jag var dörrhållare, vilket jag tyckte var väldigt skönt!
Åt mat där och kollade på bandy (!). Hoppas du är nöjd Chrisitan... Körde sedan hem till Crille där Elina och Lorkan befann sig. Var där bara ett litet tag för att sen köra till Langen där två av mina spice var! Var kul att se dem! Skulle köra hem sen men blev en liten ändring på vägen så det bar av till Crille igen och var där ett litet tag och mös med gänget. Stack sen hem och var uppe onödigt länge med Alex.


Gabbe och Daniel


Idag vaknade kvart i 12 idag av att jag fick sms av Emma och då höll jag på att drömma om att Sean våldtog mig. Varför jag nu gjorde detta vettifan men ja!
Gjorde amerikanska pannkakor till frukost vilket var riktigt smarrigt. Sen bar det av hem till familjen Engström. Känns som att jag har våldgästat dem i helgen men det är det syskon är till för! Deras katt var i allafall helt kär i mig idag skulle kela och även skriva sms när jag skrev. En märklig katt! Blev även en hel del Gh spelande.

Just nu sitter jag och tittar på rögle-aik och änsålänge så leder rögle vilket är superduper bra!

Nu avrundar jag mitt bloggande!

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!