2009-03-29 | 15:11:58

söndag

Man kanske skulle börja med att summera helgen.

Fredag.
Dagens partaj började tidigt och ganska utför för mig. Vid halv 8 kom Christian och Anton hit och lite senare Carl och Malin. Vi satt och spelade lite kortspel som de två gävle inte fattade ett smack av. Sen skulle vi gå till Pluto och ja gick väl ganska sakta för blev av med Emma. Kom däremot fram till sist. Väl inne på pluto så började dansandet och jag fick ont i mina fötter så nötskalet Vicki tog av sig sina skor och gick barfota, konstigt att jag inte skadade mig. Gick även barfota hem för vrickade foten 2 gånger. Var hemma typ halv 3 och måste faktiskt ta åt mig äran från Christians madrass-uppblåsande för jag gjorde den sista hälften. Sen var det typ dags för att sova och som vanligt så somnade jag typ direkt.

Lördag.
Dagen började med att jag och Emma var klarvakna vid 8(!) och det tyckte killarna var väldigt jobbigt men de somnade om typ direkt. Jag och Emma röjde upp och sen blev det lite olika filmer och mys i Emmas säng. Gjorde inte så mycket på dagen jag mådde väl mest dåligt av oss alla här men vi bestämde oss för att gå och äta så donken blev det. Ångrade oss ganska snabbt efter vi hade ätit det och insåg hur dåligt vi mådde av det.
Kom hem och satte oss i soffan tittade på björn gustavsson och Bert. Halvsov också lite vilket var skönt.
Vid 4 åkte killarna hem vilket var lite småjobbigt men det är något vi får lösa sen.
Jag och Emma stack och handlade till vår romantiska middag för 2 tjejer. Blev fläskfilé, klyftpotatis, vitlöksbröd och fetaostsallad. Blev riktigt mätta och jag la mig i sängen halvt död. Kollade på halva Maria Larssons eviga ögonblick sen somnade vi runt 11.

Söndag.
Söndagen börjades med att vi vaknade runt 9 trodde vi för vi hade missat att vi skulle dra fram klockan. Åt frukost och segade. Vid halv 1 gick vi ut och var ute i ungefär 2 timmar. Var i och för sig inom coop och någon godisbutik. Handlade godis för 72 (!) kr men man får unna sig ibland.
Idag kommer det bara bli lite slappedag!

Det var nog det hela i stora drag

det kommer bli jobbigt men det ska gå
/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!