2009-03-08 | 19:54:19

söndag

Har varit ganska lat nu i helgen och inte orkat uppdatera. Om jag ska vara ärlig så har jag inte suttit vid datorn så jättemycket för den delen heller.

I fredags så tränade jag på förmiddagen och sen gick jag på stan med Emmy och Rebecca. Vi fikade lite hemma hos Emmy och jag halvsomnade i soffan. På kvällen åt vi våfflor och gjorde inte så mycket. Mådde väl inte 100 heller.

I lördags städade jag min lägenhet lite halvt, skulle städat mer men ja orken föll mig inte in där heller. Emmy kom på kvällen och vi åt tacos fjantade oss och tittade på gamla bilder. Det var tider det, många fyllor och mycket dumt vi har gjort.
Sov väldigt dåligt inatt med. Kenth ringde och väckte mig utan att säga något :o och sen kunde jag inte somna igen så låg vaken alldeles för länge. Christian höll mig däremot sällskap ett tag.

Idag var det att ta tåget vid 11 och åka till min kusin som fyller 18 år idag. Grattis grattis! Åt tacos där igen, tacos är något jag nog inte kan få nog av. Hände inte så mycket mer än att fira henne och vi snackade lite om när min moster och morbror ska åka till Thailand så ska jag bo där. Det var typ allt. Körde även bil hem hit, Matilda ville se min lägenhet hette det för att jag skulle slippa åka tåg. Nu sitter jag här och gör inte någon vettigt direkt. Ska väl snart dra igång en film och sen sova.

<3

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!