2009-03-10 | 11:25:05

tisdag

Inatt var första natten på länge, kändes det som iaf, som jag sov länge. Har varit riktigt trött de senaste dagarna men ändå inte kunnat sova.

Igår hände det inte så mycket, sov typ hela kvällen så det var skönt det med.

Idag är det däremot föreläsning vilket jag inte känner för men måste släpa mig dit för vi har tenta nästa fredag. Känns lite småjobbigt på denna för man vet inte hur man ska plugga eller något liknande. Får väl se hur det går. Efter det ska jag hem till Emmy ska kanske se på Linda Rosings program med. Det är ett skrattretande program kan jag säga. Så kan det vara.

Men nu ska jag göra vid mig så jag hinner göra allt innan jag ska cykla iväg.

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!