2009-03-17 | 22:05:50

tisdag

Imorse gick jag upp väldigt tidigt för att cykla till jobbet. Var där lite innan 7 och sen började hela inventeringen. Skulle slutat vid tolv men inventeringen var klar 11 och de frågade om någon kunde stanna kvar ett tag och det gjorde jag så jag slutade vid halv 3 utsvulten och trött. Begav mig hem till Nina för att plugga. Stack hem vid 5 och hade jävla motvind hem så var genomsvettig när jag väl var framme. Var bara att sticka hem och byta kläder till mys och sen hem till Emmy där det blev mat och mysigheter som att spela spel, helt hysteriskt, vilket är ett superduper roligt spel!

Nu blir det snart sängen för jag är helt slut, duschen först där emot. Ska upp och plugga imorgon igen!

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!