2009-03-24 | 12:39:58

tisdag

Nu sitter jag uppe i Halmstad igen, åkte upp idag men åkte inte upp med Karro utan blev lite senare.
Gårdagen spenderades en heldel hemma hos familjen Engström där det som sagt blev gh-spelande. Ska vara utan det ett tag nu så måste passa på när jag är hemma. På kvällen begav jag och Alex oss till familjen Karlsson i Stidsvig. Alex och Jim skulle se på saw men jag hoppade den filmen efter ett tag, hade missat början så kändes dumt att fråga allt hela tiden. Jag gick iaf och la mig i Kenths säng där även han låg och tittade på allt möjligt krimskrams på tvn. Var väl hemma runt 11 sen skulle jag sova tidigt men fastade framför datorn som jag brukar göra.

Idag händer inte så mycket faktiskt, skolan först och sen blir det hem och göra vid sig lite för sen ska jag på bio med tjejerna. Ska äntligen se en shopaholics bekännelser. Hoppas verkligen att den är bra.

Nej nu ska jag faktiskt kila!

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!