2009-03-12 | 11:13:14

torsdag

Igår när jag höll på med tvätten så gick jag in till Emmy där Rebecca redan befann sig. Satt och chillade helt enkelt. Sen bestämde jag mig för att skippa träningen och följa med ut och gå istället. Så jag hämtade tvätten och sen var vi ute i kanske en timme var väldigt nice. Slutade även hos Emmy, där vi satt och chillade igen. Snackade en jävla massa vilket kan vara väldigt kul att lyssna på! Gick hem vid halv 11 tror jag blev dusch och sen säng. Somnade tidigt för att vara mig men Christian ville inte att jag skulle sova så fick en jävla massa sms så vaknade till men det höll inte länge för jag somnade nästan direkt igen!

Vaknade för ett litet tag sedan. Känner att jag inte mår superbra men måste hålla lågan uppe. Kan inte ge upp nu. Sova får jag göra på söndag! Efter skolan var det tänkt att jag skulle sticka och träna med My men hon kunde inte så jag ska komma iväg själv.

Idag är det bara 2 veckor kvar sen åker jag upp till Emma! Längtar till tusen musen!

Nu ska jag äta min gröt-frukost!



I miss my spice :(


/ V

Kommentarer;
Tina

vi saknar dig med hun

2009-03-16 kl. 23:20:12
http://urtinassynvinkel.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!