2009-03-19 | 17:10:47

torsdag

Torsdag idag och jag har tenta imorgon. Börjar få lite panik igen. Vet inte hur det kommer att gå måste verkligen ha lite tur med de frågorna. Vi tjejer har verkligen försökt att få in allt i våra huvuden men ja, det går ju bra ett tag men sen om det verkligen fungerar vet vi ju inte fråns imorgon eller möjligtvis när vi får tillbaka tentorna och det inte står godkänt. Vi får väl se helt enkelt.

Jag kan inte hjälpa det men jag är så trött på allt för tillfället, vet inte om det är för att det är tenta imorgon eller vad det är men jag känner mig helt nere. Sen blir man irriterad för småsaker hela tiden, jag har blivit irriterad på mig själv ett antal gånger denna veckan för att jag fortfarande inte har städat min lägenhet sen helgens bravader. Det enda jag har gjort är att ha diskat men wow resten ser ju helt jävla förjävlig ut men även idag har jag ingen ork. Nog om det!

Helgen är iaf halvt planerad ska hem och hjälpa Gabbe att flytta hem till Daniel och sen får jag bilen! Helgen är räddad! Ska även få chips och dippe där, vilket Daniel har lovat mig. På söndag ska jag och Alex ha en liten myssöndag! Alltså en väldigmyshelg!

Nu ska jag fixa lite krubb så att min mage inte kurrar längre!

/ V


Kommentarer;
Maud

2009-03-20 kl. 12:30:49
Maud

Ha min första kommentar gick ju bra! =P

usch kan vi inte ge varandra en städerska?

2009-03-20 kl. 12:31:43
http://maudj.blogg.se/
Daja

nämen hej! såg att du skrivit på min blogg, hoppas tentan gick bra!

2009-03-20 kl. 13:28:25
http://daja.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!