2009-03-26 | 09:50:17

torsdag

Godmorgon allesammans.
Detta blir ett kort inlägg för jag ska kila om ca 4 minuter ;P Sov ganska skönt inatt men Stoffe halvväckte mig via vibb på msn vid 7(!) men jag ingorerade det och somnade om och ringde honom sen. Har inte gjort så jättemycket nu på morgonen mest tagit det lugnt och packat ner de viktiga sakerna typ som mobilladdare. Är ju en mästare på att glömma den! Har även gjort en bild till mauds blogg som jag ska sätta mig ner med någongång nästa vecka tror jag.

Vet inte om jag hinner uppdatera mellan skolan och tåget men det får vi väl se men ha en superbra torsdag!

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!