2009-03-05 | 18:17:54

torsdag

idag är jag helt slut och då menar jag verkligen helt slut. Har jobbat 3 dagar i rad nu och varit i skolan och sovit dåligt. Så ikväll kommer det bli en tidig kväll för mig. Vilket jag alltid säger men jag kommer helt enkelt att däcka i sängen.
Nu är det iaf helg och hur den ser ut är lite oklar men ändå klar.

Imorgon blir det träning på förmiddagen och plugga på eftermiddagen. Kvällen bjuder på tjejkväll så mysigt till max!
Lördag dag vet jag inte vad som händer. Tror faktiskt på träning. Kvällen är det kanske melodifestivalkväll.
Söndag ska jag åka till Skottorp där vi ska fira kusinen min. Hon fyller 18(!) år. Helt sjukt vad alla blir gamla.

Nu ska jag iaf gå och äta kvällsmat.


en underbar bild på underbara girls sen innan t3 i fredags!



/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!