2009-05-14 | 15:31:03

ett tu tre

Hemma från skolan nu! Dagens föreläsningar var nyttigare än vad jag hade trott så är väldigt glad att jag masade upp mig från sängen och stack till skolan. Har kommit på att finansiell ekonmi är kanske lite roligt ändå. Vet inte hur det är med den finansiella politiken men ja, den får jag väl försöka lära mig! har missat en del föreläsningar på den däremot!

Idag så är det städning på schemat igen kom ju inte så värst långt igår men måste ta mig i kragen idag och verkligen städa. Orkar inte leva i en riktigt skitig lägenhet men det är mitt egna fel! Så blir inte att vara så übersocial ett litet tag för städa min lägenhet tar inte så jättelång tid utan det är bara jag som är lat och lägger saker lite överallt! När jag städar så tar jag en sak från ett ställe och lägger på ett annat ställe där den inte heller ska vara. Blir aldrig någon ordning!
Jag funderar även på att gå ner med vintersakerna i källaren! Kan bli spännande om hur detta går!

Det händer nog inte mycket mer idag.  Ska försöka få lite pluggande gjort också och sen ikväll är det GRANNFEJDEN! Det är fan i mig ett humorprogram till max! Hur kul som helst! Att folk ens orkar hålla på! Jag till exempel har några nedanför mig som röker som idioter och röken luktas inne i min lägenhet men jag har inte orkat ringa och säga till hyresförvaltaren ännu.

Aja nu får det bli städning!

/ V ♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!