2009-05-08 | 15:40:41

Fredag

Kräftan 22/6-22/7

En riktigt mysig fredag även om ditt kärleksliv inte ser ut som du vill ha det. Ändå en fin kväll.


Nu är det dags för en liten uppdatering! Tåg resan upp gick bra fast att den var väldigt seg! När jag väl kom upp så bjöds det på mat som var riktigt god! Hände inte mycket mer den dagen i och med att jag var hemma hos Christian vid halv 10.

 

I onsdags så åkte i till Valbo och se till Tierp för att hjälpa hans moster med deras dator. På kvällen bjöds det på grillning och kubbspelande!

 

I går så var vi först ute och körde och tittade på jättemysiga hus. Sen köpte vi jättestark mat så jag nästan höll på att dö! Sov en liten snabbis sen blev det att åka till Christians kompis Lars! Där blev det kortspel, mario kart spelande och hockey. Höll på att somna hur länge som helst. När vi kom hem så tände Christian lite ljus och vi mös!

 

Idag har vi städat lite sen tog vi en tur med bilen och köpte glass. Doppade även fötterna i vattnet idag, var ruskigt kallt. Sen blev det att åka tillbaka till Skutskär och köpte frukt som vi ska ha ikväll! Lars kommer även hit så vi får se på vad kvällen bjuder på!

 

Får se hur uppdateringen blir de närmaste dagarna. Min dator är fortfarande avstängd och jag känner inget datorberoende! Det är riktigt skönt!

 

 

/ V


Kommentarer;
Anonym

lars världens bästa människa :)

2009-05-09 kl. 11:56:26
http://requin.blogg.se/
Elfberg

Ful blogg.. o du borde skallas!

YAYYYYYYY!

2009-05-09 kl. 14:30:46
http://dj.elfberg.com
Gabbe

Vad skönt att du har d bra där uppe, men jag saknar dig...Love u!

2009-05-09 kl. 16:29:43
Elena

Bra att du trivs i alla fall. (:

2009-05-10 kl. 14:02:59
http://ellisono.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!