2009-05-15 | 12:45:27

FREDAG!

Kräftan 22/6-22/7

Fredagen blir ganska stillsam, det handlar om familjeliv,
rutiner och små vardagsplaner. Mysigt.



Dagen började med att jag vaknade klockan 6(!) var vrålhungrig så gick och åt frukost. La mig i sängen igen och sov till halv 8. Stack till skolan och även denna föreläsning var relativt nyttig! Var däremot riktigt hungrig från typ 10! Som det kan gå om man äter frukost för tidigt! Slutade 12 och cyklade hem fort som attan för att äta och det har jag gjort nu!

Ska snart börja packa för att åka hem till skåne! Känns som att det var ett tag sedan jag var där så ska bli skönt! Kvällen kommer att bli lugn. Alex ska iväg och mamma jobbar så det blir bara jag och pappa hemma! Får se vad som händer helt enkelt!


/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!