2009-05-22 | 08:35:46

fredag

Kräftan 22/6-22/7

Du trivs prima i lyxiga miljöer. Rätt fredag för en elegant show,
delikat mat, ett större evenemang.



Godmorgon!
Idag är jag uppe med tuppen för jag ska snart sätta mig på cyklen och cykla till jobbet.
Inatt blev det inte allt för mycket sömn men så kan det vara ibland, var till stor del mitt egna fel.
Idag händer det inte mycket mer än jobb. Kommer väl somna tidigt!

Helgen har jag bara plugg inplanerat och det ska FAN följas! Jag är ganska dålig på att planera in mina egna pluggtider, kanske för att det är så jädrans träkigt!
Ska även tvätta! Tvättade lite hemma hos mamma och pappa förra helgen men det räcker inte på långa vägar! Hatar att tvätta speciellt när man alltid måste boka tvättid och där finns typ bara dumma tider kvar! Fick imorgon mellan 12 och 14,30.

Två veckor kvar ♥


när allt är som jobbigast så saknar man dig som mest.


/ V ♥


Kommentarer;
Sandra

Javisst var det hagön ;D hihi! alltid lika mysigt!

2009-05-22 kl. 10:24:18
http://aronssonsandra.blogg.se/
Nina Norlin

hej finis!!!!

jag har bestämt mig för att hoppa tentan...men träffas gärna innan vi åker på onsdag ändå ;)



jag ringer imorgon efter jobbet.... go natt lover

2009-05-22 kl. 23:03:45

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!