2009-05-01 | 21:21:46

fredag

Kräftan 22/6-22/7

En stillsam dag som passar fint för små lyxupplevelser i lugn och ro.
Det är detaljerna som räknas.



Hej hej!
Dålig uppdatering de senaste dagarna och det har framförallt berott på att jag har festat!
I onsdags var det först skola sen stack vi till gulan och fikade. Kom hem runt 3 halv 4 och då hade jag ca en timme på mig att göra vid mig för att sen festa. Kvällen slutade illa för min del!

Igår mådde jag lite smådåligt men klarade mig ganska bra ändå. Körde hem till Skåne för ytterligare en fest. Började med grillning hos Anna för att sen åka till johan. Var lite blandat folk men rätt så segt så åkte hem runt 12.

När jag kom hem la jag mig i sängen men kunde inte somna och när jag väl somnar så vaknar jag av att jag får sms av Christian och så fortsätter det ett tag. Jag småsomnar och sen får jag ett sms! Tillsist kunde jag inte somna om så jag somnade vid halv 6 i morse och vaknade runt 9! Det är så typiskt mig att vakna onödigt tidigt. Nu sitter jag i Skottorp igen och är ganska trött. Denna dagen har jag inte gjort så mycket, hjälpte Karro med att städa bilen och sen slappade vi! Sen körde jag som sagt tillbaka till Halland igen!

Måste även skriva att igår när jag var hemma hos Anna så ringer pappa och frågar hur festandet går. Då tänkte jag "ja men han ringer väl bara för att säga att han med har kläckt sin öl eller något" men ack så fel jag hade. Han ringde för att berätta att Volvon hade havererat mitt på hallandsåsen när de körde med husvagnen. Ganska tråkigt men sånt är livet.

Helgen framför mig är inte väl planerad utan imorgon blir det en sväng in till Halmstad för att träffa mamma och pappa. Ska även hämta Karros gardiner så att hon kan få tillbaka dem typ 8 månader senare. Jag har fortfarande inte använt dem!

Nu ska jag slänga mig i soffan igen!

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!