2009-05-15 | 19:40:31

hem ljuva hem

Nu är jag åter i Skåne! Det är alltid lite speciellt att komma hem hit, man längtar på på något sätt och finner någon inre ro fast att man har flyttat hemifrån. Det är mycket möjligt att man känner sig trygg hos sina föräldrar, känner att där alltid är någon som finns i närheten och inte bara en tom lägenhet som är mörk när man kommer hem. Det finns klart negativa saker med att vara hemma igen också. Man kan inte göra precis som man själv vill, man märker fort vilka rutiner man själv har och vad de här hemma har, och man tröttnar faktiskt snabbt på att vara hemma. Det räcker med några dagar faktiskt!

Ikväll blir det filmmys hemma hos Anna! ska kila bort till henne snart. Försökte få med henne på en promenad men hon är BAKIS så hon ville inte. Vilket sätt att vara bakis en fredag men det är förståligt för hon var och festade med studenterna igår! Jag vill också ta studenten om 4 veckor! Man hade så jävla kul och man fick en så bra sammanhållning med alla! Det finns inget i min fest-historia som slår de sista veckorna på gymnasiet! Säger till alla som ska ta studenten: Ha inga hämningar och var med på alla festerna för det finns inget bättre!


En bild på reka och mig från balen!
/ V ♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!