2009-05-03 | 20:28:22

inget horoskop :(

Det har fortfarande inte kommit ut något horoskop för söndagen, kanske är så att de har tagit söndags-ledigt!



Dagen idag har varit ganska slapp. Började ju med att jag gick upp och gjorde vid mig för jobbet. Körde dit och jobbade i 3 timmar. Gillar att jobba med Stoffe! Hände inte allt för mycket! Kom hem och började städa och sen lagade jag tacos till mig och Katarina! Älskar det! Sen var det bara ut och fixa hästarna och hunden.

Nu har jag fixat min blogg också! Gjorde inte så jättemycket förändringar men det är ändå en förändring. Känns som att man lär sig något nytt varje gång man gör en ny bloggdesign! För en gångs skull så är jag nöjd med den!

Imorgon på schemat så står det skola och sen hem och tvätta det sista så att jag har allt rent tills jag åker till Christian! Det har gått jättesnabbt sen dess att jag beställde biljetterna till nu. Det är inte lätt att vara ifrån varandra på detta sättet men man klarar det med ganska mycket vilja! Så på tisdag klockan 14 så går mitt tåg mot Christian!

Ikväll så ska jag slappa som fasiken! Blir sängen ganska tidigt skulle jag tro. Är trött idag igen! Vad är det som börjar hända med mig?! Får väl snart joina pensionärerna! ;P


Livet är en fest!


/ V ♥

Kommentarer;
Christian

Mitt ♥ då, Snart är det tisdag

2009-05-03 kl. 20:35:18
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!