2009-05-30 | 21:08:54

lördag

Kräftan 22/6-22/7

Fin lördag med många glada stunder.
Dock finns det en liten risk för kärlekstrassel, särskilt vid flirt.



Gårdagens tenta gick nog åt pipsvängen, var sjukt svår och även om jag skulle pluggat mer så skulle det nog inte ha gått mycket bättre eller sämre!

Efter tentan bar jag mig av hem, var här bara ett litet tag för sen kom Crille, Emmy och Rebecca och då åkte vi till Tylösand och satt där och myste ett tag. Sen till eurostop för att handla dricka och vidare hem till mig där det blev beställd-mat och en massa filmklippsvisande! Sen fick Rebecca och Carro för sig att de skulle kvällsbada så vi stack ut igen och åkte till östra stranden. Där började även ett sandkrig mellan Emmy och Crille som slutade med att det nästan var blodigt allvar till slut. Satt där ganska länge och sen bestämde vi oss för att börja dra oss hemåt. Crille och Emmy uppslöt sig hemma hos mig och vi tittade lite på tv och tjötade. Crille sov här och vi somnade väl vid halv 1-1 någon gång och sen sov jag väldigt dåligt hela natten.

Crille väckte mig helt lite över 9 och då gick vi in till Emmy och hjälpte henne att flytta. Sen gjorde jag vid mig för att sticka och plugga med Hanna och My. Skulle träffa dem vid 12 och sen gick vi och åt. Pluggandet började väl inte riktigt fråns 2 och då var det bara lite halvdant pluggande. Sen började vi på riktigt och tiden gick väldigt fort och vi stack från skolan lite över 8 och jag har bara landat här i sängen. Är hungrig men orkar inte riktigt resa mig upp för att fixa mat. Så är det med tentaplugg! Men denna tentan som kommer nu på torsdag ska jag klara! Så är det bara!

Imorgon blir det plugg igen!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!