2009-05-02 | 19:49:38

lördag!

Kräftan 22/6-22/7

Bra dag för shopping och för små förändringar i hemmet.
Du tycker om att orsaka utveckling på olika plan.



Tja!
Igår somnade jag ganska tidigt för att vara fredag, typ runt 11, vilket betyder att jag vaknar ännu tidigare än vad jag tycker är rimligt att vakna. Slog upp mina ögon första gången vid sju men gick inte upp fråns cirka klockan åtta. Dagens planer var att åka till Halmstad, träffa Emmy ett litet tag, hämta Katarina och sen åka till mamma och pappa som för tillfället är på en Camping i Halmstad. Allt blev gjort och det har varit riktigt skönt väder med idag så jag satt ute och stekte som fan.

När vi kom hem så fixade vi grillen för att sen åka iväg och handla grönsaker till det grillade. Vår mat blev riktigt god, gillade min marinad och det tror jag att Katarina med gjorde fast att hon gnällde på att hela kylen luktade vitlök och trodde att det skulle smaka lika mycket men det smakade perfekt mycket vitlök! Det är mycket roligare att laga mat när man är fler än en person!

Ikväll händer det inte så mycket ska snart ut och ge hästarna mat. Ska även köra Katarina och Erika till någon fest så jag är all by my self ikväll. Jag klarar mig fint för då blir det bara att sova tidigt idag med! Jag precis som Josse märker att jag börjar bli gammal. Orkar inte vara uppe länge på kvällarna längre och vaknar übertidigt fast att jag har varit och festat till 4 på natten. Jag har inte ens fyllt 20 eller är det bara som man inbillar sig?!



älskar våren!


/ V


 

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!