2009-05-25 | 14:53:25

måndag

Kräftan 22/6-22/7

Måndagen blir inte särskilt ansträngande.
Några små fnurror kanske men i stort sett bara vardag.



Tja!
Dagen började med att jag vaknade runt 6 av att råttorna väsnades ovanligt mycket så jag slängde ut dem från mitt rum. Somnade om och vaknade 10,20(!). Vet faktiskt inte när jag vaknade så sent sist faktiskt. Men det var skönt!

Pratade lite med Christian och sen blev det duschen för jag skulle hämta Alex i skolan.

Just nu så sitter jag och pluggar, det suger stort för jag fattar i princip noll av allt detta! Nej nu ska jag återgå till mitt äckliga tentapluggande!




/ V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!