2009-05-04 | 08:22:29

måndag

Kräftan 22/6-22/7

Du är sällskaplig och bra på att inspirera andra.
Måndagen blir givande. Du gör ett gott intryck.



God morgon!
Idag vaknade jag cirka kvart i 8 gick upp och fixade lite. Kommer tillbaka till mobilen så har Sofie skickat sms om att första föreläsningen är inställd! Både bra och dåligt för nu börjar jag klockan 1 istället så kunde sovit längre men nu kan jag tvätta och packa inför imorgon!

Det är sjukt hur ett liv kan försvinna så fort. Alexandra ringde igår och berättade om en gammal bekant som hade varit med om en olycka och låg på sjukhus, bara det är tråkigt. Killen avled lite senare inatt. Känns som att det har hänt alldeles för mycket sånt här på sista tiden. Även fast att man inte umgås nu så har de ändå varit en del av ens liv ett litet tag och man tänker på deras anhöriga och lider med dem för jag vet hur det känns att mista en person som man älskar.
Det är sjukt hur ett liv kan försvinna så fort!



Går inte en dag utan att man saknar dig :(


/ V ♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!