2009-05-20 | 17:33:23

onsdag

Kräftan 22/6-22/7

Onsdagen blir inte som du tänkt dig.
En enkel handling leder till ett oväntat och svårlöst problem.



Dagen började med att jag vaknade lite innan 9 av att det var cp varmt i min lägenhet, som det alltid är när det är soligt på morgonen så skyndade mig att öppna dörren ut. Sen var det att slöa till det att klockan närmade sig 11 då jag skulle vara i skolan på tenta genomgång. Hade klarat tentan så behövde inte vara där egentligen men skönt att få ut tentan. På lunchen valde vi vad vi ska läsa för valbar kurs till hösten. Vi hade lite småpanik över det men nu är det inlämnat så nu blir det på det sättet!

Efter lunchen var det dags för Ulfs föreläsning, första och sista föreläsningen jag var på på denna kursen. Jag hade glömt hur tråkig han var! Som tur var slutade vi en timme tidigare och det var vår allra sista föreläsning innan tentan som vi har nästa fredag. Vet inte riktigt hur den kommer att gå för fattar typ 0 men så kan det vara!

Sen var det nollningsmöte där vi fick lite information och mycket mer än så var det inte. Nu är jag hemma och har gjort vid mig och väntar på att klockan ska gå. Klockan 6 ska jag vara på Bulls och äta för Sofie fyller år idag. Mycket trevligt!

Imorgon och på fredag blir det jobb som gäller, annars skulle jag ha åkt hem idag och firat Anna! Det är lite tråkigt att man missar mycket där hemma men snart kommer jag hem och är hemma ett tag :) Underbart!

Nu ska jag fundera ut vad jag ska ha på mig ikväll!



/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!