2009-05-27 | 11:23:58

onsdag

Kräftan 22/6-22/7

Månen ger dig en intressant och möjligen romantisk onsdag.
Viss risk för svartsjuka föreligger dock.



Tja!
Igår hände det inte mycket mer än att jag och Alex stack ut en runda och sen spelade jag sims! Somnade ganska tidigt och sov hela natten (första gången på länge känns det som) och mamma väckte mig vid 8 för jag skulle köra henne till Klippan!

Jag har bara spelat sims efter det. Det är fan som en drog. Nu har jag i alla fall packat och bokat biljett hem till Halmstad och ska köra och hämta mamma om ungefär 20 minuter. Blir att vi åker in till Ängelholm och fikar lite innan mitt tåg går.

Idag ska jag träffa Nina innan hon åker till Stockholm för att vara där i en månad. Det är sjukt hur mycket man kommer sakna vårt plugg-gäng nu i sommar. Har träffats alltid innan känns det som och sen nu vet man inte riktigt när man träffar dem nästa gång! Sånt är livet! Kommer i alla fall vara hemma i Klippan ganska mycket i sommar skulle jag tro! Det är skönt det med, ta igen lite förlorad tid med mina Spice.

/ V ♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!