2009-05-13 | 14:45:28

onsdag

Kräftan 22/6-22/7

Du låter din intuition visa vägen och det lönar sig.
Onsdagen för med sig förbättringar på flera plan.



Dagen började med att jag gick upp vid 7, hade ingen frukost direkt så blev endast gröt. Stack till skolan för att göra minitentan. Gick bra fick 11 / 13 så fick med mig typ 8,5 poäng till tentan sen ganska skönt! Trodde att det skulle gå sämre men inte det inte! Var även på en gästföreläsning i en timme men höll på att somna så sket i det tillslut!

Efter skolan stack jag till ica och handlade lite så nu har jag så jag klarar mig ett litet tag till i alla fall! Skulle ha städat men har inte riktigt orkat ta tag i det ännu men det blir snart. Ska orka sortera all tvätt jag har. Det fanns ingen tvättid heller så det blir att tvätta hemma i helgen! GUD VAD KUL! släpa kläder fram och tillbaka! Så får det blir i alla fall!

Vet inte riktigt vad som händer senare men det fixar alltid sig. Tänkte faktist ut och gå men ser ganska mörkt ut tyvärr! Får se hur det blir!

Nej nu ska jag städa som faen!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!