2009-05-12 | 22:08:48

på vägen

Just nu sitter jag på tåget på väg hem från Christian. Har ungefär 2 timmar kvar tills det att jag är i Halmstad igen. Skaffade internet på tåget men det fungerar lite som det själv vill men ändå.
När jag satte mig på tåget i Gävle så kände jag något annorlunda i fickan, då hade Christian smygit ner ett foto på honom där så nu är min plånbok pryd med en bild på honom. Är han inte för söt?!

När jag kommer hem så blir det sängen direkt för ska upp typ 7 imorgon! Kommer bli tungt att både gå upp då och sova utan Christian. Kom även på att jag nog inte har någon frukost till imorgon. Får se hur jag löser det! Imorgon är det skola till 12 som gäller i alla fall! 
Ska även kolla upp tvättid imorgon med. Tror inte att där finns någon så blir nog att man får ta med tvätten hem till mamma och pappa i helgen! Känns som en evighet sedan jag träffade dem men det är bara 1½ vecka sedan! Vadå hemma-kär?!

/ V ♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!