2009-05-10 | 18:32:04

söndag

Blir en snabb uppdatering innan Christian kommer hem igen. Han har varit och tränat och jag har passat på att plugga lite. Förstår inte så mycket av det men det får väl gå.

Fredags blev det ett litet gille här och vi sjöng singstar och jag vann alla gånger utom 1 gång då Christian vann över mig med 10 poäng!

Igår var vi först inne i Gävle och kollade på crusing bilar för att sen åka och titta på street race någonstans! Kom hem ganska sent och idag har vi bara segat ska inte göra något speciellt idag!

/ V♥

Kommentarer;
Maud

mitt tips e bäst ;)

2009-05-11 kl. 20:34:55

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!