2009-05-17 | 10:15:49

söndag

Kräftan 22/6-22/7

En riktigt fin söndag, särskilt om du själv leder den rätt.
Våga lita på att dina idéer ger bra resultat.



Blev visst inte mer uppdatering igår.
Igår åkre jag, Alex, Karro och Matilda till Ante. Det var ganska jobbigt på kyrkogården fast att tiden har gått så fort så man glömmer aldrig vilken person han var.

Efter att vi hade varit i Landskrona så åkte vi till Gabbe när hon jobbade. Var där ett litet tag och tjötade, måste passa på att träffa henne när man är hemma! Efter tjötandet med Gabbe så var det dags att åka till Väla. Alex hämtade ut sin mobil som hade varit på lagning igen. Sen var det dags för shopping! Köpte faktiskt mer än vad jag tänkt mig! Köpte en supersöt tröja på hm och ett linne som är som en tunika på gina. Kommer kanske bilder sen om jag får bluetoothen mellan mobilen och datorn att fungera! Sen handlade jag nog det som var mest behövligt, en ny mjukisdress! De gamla byxorna var så utslitna så det är nästan ett under att de inte har trillat i sönder ännu.

Igårkväll så hade vi en riktig myskväll, jag, Alex, mamma och pappa. I och för sig så sov pappa nästan hela tiden men vi andra tre satt i samma soffa och hade det mysigt och tittade på Eurovision. Helt klart rätt låt vann. Alexandra hade gett alla poäng och på Alexander så fanns det inget negativa poäng att få! Hel mysig kväll alltså!

Igår fick jag även reda på att en av mina bästa kompisar, Kallin, ligger på sjukhus så ska in till henne idag och hälsa på!

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag är klar när de andra är klara för att åka. Tror inte att det blir fråns senare men bättre att vara klar!


Vår present till Ante.


Det kommer bli bra vännen


/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!