2009-05-24 | 15:09:19

söndag

Igår blev det inte så mycket uppdatering. Hade inte riktigt orken efter att bara ha sovit ca 2 timmar på natten, ibland är det mycket jobbigare än vad man tycker att det ska kunna vara. Saknaden blir för stor helt enkelt.
Jag låg i princip i sängen hela dagen och pratade med Christian! Förutom då jag var och tvättade. Skulle också ha pluggat men ja hjärnan fungerade inte riktigt.

Igår bestämde jag mig även för att åka hem till Skåne, där jag sitter nu, för jag känner mig deppig och har ingen ork till pluggandet så då kan jag likabra ha de personerna som gör mig glad runt omkring mig istället för att sitta ensam i en lägenhet och tänka allt för mycket på det. Varför jag är deppig vet jag inte riktigt. Vill ialla fall bara ha sommar nu så jag slipper känna plugg-stressen.

Idag kom jag som sagt hem, Alex och Karro hämtade mig i Ängelholm! Alex körde och det börjar gå riktigt bra! När jag kom hem så möttes jag av Matilda och Leon som hade varit och plockat blommor i skogen. De två busfrönen skulle titta på film och jag satte mig bredvid och då började Leon kela med mig igen! Den lille killen är så söt! Blev lite grillat sen körde Gabbe, Daniel och Leon hem. Jag och Alex ska nog snart sticka iväg en runda. Borde plugga men har gjort lite får ta mer ikväll! Har ingen ork som sagt!

12 dagar kvar ♥!



/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!