2009-05-31 | 10:02:00

söndag

Kräftan 22/6-22/7

En väldigt sällskaplig söndag.
Du passar kanske på att skriva eller ringa till släkt och gamla vänner.



Idag är det en ny dag och nya tag! Det tar emot att sitta inne och plugga när det är strålande väder ute! Inte det minsta lockande. Det värsta är att det ska vara fint väder de närmaste dagarna och då är jag inspärrad antingen med plugg eller på jobbet! Det är inte det minsta kul!

Nu ska jag borsta tänderna sen ska jag bege mig mot My!

Hoppas ni blir riktigt bruna idag!

Kommentarer;
Christian

<3

2009-06-01 kl. 10:52:37
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!