2009-05-03 | 10:07:34

söndag

Horoskopet var inte uppdaterat så det kommer mest troligt upp ett här senare!


God morgon!
Dagen började med att jag vaknade vid 8 låg och tittade på Christian och pillade lite med designen på min blogg. Känner att det snart är dags att byta igen. Vet inte när den kommer att komma upp, beror på hur mycket tid jag har för det nu den närmaste tiden.

Idag stod det egentligen städning av huset på schemat men de ringde från jobbet och jag sa att jag kunde åka och jobba så det blir jobb mellan 12-15. Ska snart hoppa in i duschen så att jag ser någerlunda respektabel ut senare! Ikväll blir det väl total röjning av huset tillsammans med Katarina!

Nu ska jag skynda mig så att jag kan slappa lite innan jag ska köra!

/ V

Kommentarer;
Elena

Vad jobbar du med? (:

2009-05-03 kl. 10:15:28
http://ellisono.blogg.se/
Anna

Var hittar du horoskopet någon stans? :)

2009-05-03 kl. 19:36:42
http://annatuvesson.com

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!