2009-05-17 | 17:07:39

sunday afternoon

Nu har jag och Crille varit och hälsat på Emma! Känns verkligen jobbigt att se en vän lida. Var hos henne i ungefär 2 timmar och jag kom hem typ precis!

Ikväll ska jag träffa Anna för att småfira henne för hon fyller år på tisdag! Händer väl inte mycket mer än så. Småbråkar med Alex hela tiden. Så kan det vara ibland.

Jo i förmiddags satt jag även och gjorde klart Emmys blogg. Börjar bli roligare och roligare att pilla med bloggar. Kanske för att man lär sig hela tiden hur man ska göra. Visst den är kanske inte super avancerad men det tar ju ändå lite tid och allt måste bli precis som man vill! I alla fall här är ett litet smakprov på den:




/ V♥

Kommentarer;
Christian

Saknar dig <3

2009-05-18 kl. 12:14:23
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!