2009-05-04 | 18:11:13

tiden går fort

...när man har roligt men även annars också


Dagen idag har gått sjukt fort. Åkte till skolan och de 2 timmarna gick snabbare än förväntat och sen blev det inom Maxi för att handla det jag behövde till resan imorgon. Missade att köpa en tidning men får väl antingen läsa lite skolsaker eller kolla på en film. Christian har fixat in filmer på hans ipod som jag kan sitta och titta på. Förövrigt är det mesta redan packat och kläderna inför imorgon är framlagda! Detta är kanske mitt sista inlägg innan jag åker till honom och uppdateringen kommer inte att vara tipp topp när jag är där uppe hos honom för enligt honom så har vi mycket inplanerat på schemat men jag vet typ ingenting av det. Tror att det kan bli trevligt i alla fall!

/ V ♥

Kommentarer;
Christian

Snart 24a timmar kvar <3

2009-05-04 kl. 18:20:32
http://carez.blogg.se/
Elena

Oh, tråkigt att du blev sjuk när du var där.

Jag hade faktiskt jättekul, det tråkiga var att barerna stängde hit och dit så man var tvungen att byta ställe ofta!

2009-05-04 kl. 23:02:40
http://ellisono.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!