2009-05-19 | 18:17:09

tisdag

Kräftan 22/6-22/7

Du vet vilka du kan lita på och det är dessa du vill umgås med.
Övriga människor struntar du i.



Blev ingen uppdatering igår, hade varken ork eller lust.
På sista tiden har jag varit på ett sånt jävla humör och jag vet inte varför kan vara att man är halvt stressad inför sommaren med det sista eller något, jag vet inte. Det har tyvärr gått ut över mina nära och kära lite väl för mycket. Förlåt Christian och Alex!

Igår var det först skola sen hem och lagade mat. Vid 7 var jag och Emmy ute och gick i över en timme, var verkligen skönt! Gick in till mig och tittade lite på tv och bara tjötade. Det är skönt när man har sådana tillfällen! Skulle somna tidigt men blev inte riktigt så. Var en riktig bitterfitta så det fanns inte! Däremot så blev det bättre en aningen för sent in på natten.

Idag vaknade jag vid 8,20 och blev helt förvånad. Jag hade inte vaknat av min väckarklocka utan hade bara stängt av den. Tur att jag vaknade då och inte 9,20 för Nina var här och hämtade mig vid 9,40 för vi skulle åka till Jelena och plugga inför tentan som vi har nästa fredag! Det gick ganska bra tyckte jag. Har nog lärt mig lite till får jag hoppas! Körde hem därifrån lite över 4 och sen har jag bara städat för mamma och pappa kommer hit vilken minut som helst. De skulle hämta volvon idag och jag har lite saker som ska hem till Klippan så det får de ta hem!

Kvällen kommer att bestå av typ slappande och kanske lite pluggande, ska faktiskt ut och gå med, fläsket måste röra på sig!

Imorgon börjar jag inte fråns 11 så det blir en liten sovmorgon men om jag känner mig själv så kommer jag vakna runt 8-9! Vilket suger stort!

Nu kom mina föräldrar!



/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!