2009-05-26 | 17:57:04

tisdag

Kräftan 22/6-22/7

Månen ger dig en insiktsfull och känsloladdad tisdag.
Du är väldigt karismatisk, det ger fördelar.



Tja!
Dagen har inte varit min favoritdag alls! Det började med tjaffs men det fixade sig till slut!
Började plugga men kom inte så långt för då kom mamma hem och vi åt lite lunch. Sen fixade hon mina fötter så nu känns de helt underbart igen! Det är just sånt här som jag älskar med att vara hemma. Man har någon här i princip hela tiden som man kan prata med!

Pluggade lite igen och sen ringde Alex och jag tänkte hämta henne! Letade som fan efter bilnyckeln, trodde att jag hade slarvat bort den sen igår. Jag letade och letade! Till sist var jag tvungen att ringa mamma och då kläcker hon ur sig att Mattias har den. Letat i onödan och haft panik! Var inte precis nice. Ringde honom och han skulle iväg och kolla lysena på den så jag kunde inte hämta Alex. Skulle plugga mer men hade ingen ork. Kommer inte klara denna tentan för fem öre! Men jag har sommarlov sen så det känns som att jag skiter i vilket!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Christian är på kryssning så det blir inte mycket tjattrande med honom ikväll i alla fall. Tar kanske bilen en vända med Alex eller något! Vi får se helt enkelt!

Imorgon blir det hemfärd till Halmstad igen, ska träffa Nina på stan sen blir det fika med henne och Diana. Sen på kvällen får vi se!



/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!