2009-05-12 | 07:43:01

tisdag

Kräftan 22/6-22/7

Du väljer en helt annan väg än den förväntade
och därmed blir tisdagen spännande, stressig och lärorik.



Godmorgon!
Här är det verkligen inte en godmorgon. Vaknade lite innan sju av att jag har värsta ont i halsen, helt svullen och den kliar. Hoppas på att det inte är halsfluss. Sen är detta även sista morgonen på ett tag som jag får vakna upp bredvid Christian. Åker hem vid 5 idag så några timmar har vi kvar tillsammans men ändå. I och med att klockan är så lite så låter jag honom sova ett tag till.

Idag kommer det inte hända allt för mycket då. Ska packa ihop mina saker och ta vara på all den tid jag får med Christian och sen åka hem med tåget. Ingen rolig resa hem men jag har ganska mycket skolsaker att plugga på så kan nog fylla de timmarna!

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn igen!

/ V ♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!