2009-05-21 | 18:19:37

torsdag

Kräftan 22/6-22/7

Trasslig torsdag men om du lutar dig på goda råd från vänner
så kan flera problem gå att lösa snabbt.


Hejhej!
Gårdagen var väldigt trevlig! Skulle ha ätit på Bulls men blev Cafeet men det var ärligt talat ingen höjdare! Sen bar det av till Sofie och där var det väldigt trevligt! Kom hem runt 1 inatt och sen pratade jag lite med Christian och sen somnade jag.

Imorse vaknade jag halv 9(!) av att Gabbe ringde och väckte mig för de hade planerat att åka och hälsa på mig men jag skulle jobba så det sket sig! Jobbade idag mellan 13-17.  Var ganska mycket att göra idag, mycket folk och mycket omskyltning! Ska jobba imorgon med från 9.30-19 så blir en lång dag imorgon!

Nu ska jag gå och laga kvällsmat, blir tacos helt själv men tänkte lyxa till det lite för imorgon kommer jag nog inte orka laga mat så då blir det tacos då igen! Ibland är jag smart!
 
/ V♥

Kommentarer;
Elena

Nu finns det några svar ute i min blogg! (:



Hoppas allt är bra!

2009-05-21 kl. 23:27:39
http://ellisono.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!